SEO uitbesteden aan SEE Marketing

Surprise! Google is de meest gebruikte zoekmachine en daar moet je gebruik van maken. Maar Hoe? Door je SEO uit te besteden en ervoor te zorgen dat jouw merk bovenaan op Google komt. Want hoe hoger je in Google staat, hoe sneller iemand op je website klikt. Waar wacht je nog op?

Groeien en bloeien door je SEO uit te besteden

SEO uitbesteden houdt in dat je gevonden wordt op het juiste moment en door de juiste bezoeker. Het betekent dat je wordt gevonden op zoektermen waar jouw doelgroep naar zoekt. Dat de online vindbaarheid van je product of dienst wordt vergroot. Of te wel, we zetten instrumenten in die ervoor zorgen dat Google jou interessant vindt. Jouw merk laten groeien en bloeien, doe je door je SEO uit te besteden aan SEE Marketing. Duhh!

Meer dan alleen een SEO bureau

Bij SEE zijn we meer dan alleen een SEO Bureau. SEO uitbesteden gaat namelijk veel verder dan alleen hoge posities in Google behalen. Naast de kennis die we van SEO hebben, denken wij voortdurend mee met de klant en de reis die de klant aflegt om zo het gewenste doel te behalen. En SEO is tenslotte maar één onderdeel van een gehele marketingstrategie.

Waar bestaat SEO uit?

Google en andere zoekmachines kijken naar verschillende factoren bij het ranken van websites. De basis van SEO bestaat uit drie pijlers. Als je op alle drie de vlakken goed scoort, rank je vanzelf als een rakket naar boven. Wij helpen je om deze pijlers tot in de puntjes te optimaliseren.

1. Techniek

Hieronder valt alles wat er achter de schermen van je website gebeurt. Alle technische drempels worden door ons weggenomen voor een betere gebruikerservaring. Denk bijvoorbeeld aan laadsnelheid en zo min mogelijk error-pagina’s. Kort gezegd zorgen we ervoor dat jouw website gebruiksvriendelijk is voor een menselijke bezoeker en begrijpelijk voor Google.

2. Content

Content is alles wat informatie verstrekt aan een ontvanger. Hierbij bedoelen we niet alleen blogs of longreads, maar bijvoorbeeld ook de page title en meta description. Het gaat om het strategisch verwerken van zoektermen in teksten om zo te stijgen in je positie op Google en je concurrent voorbij te gaan.

3. Autoriteit

Autoriteit gaat om het verwerken van relevante links naar jouw website. Dit wordt ook wel linkbuilding genoemd. Google ziet autoriteit dan ook als de indicatie de ze gebruiken om te bepalen of jouw website wel betrouwbaar is. Linkbuilding is een vorm van autoriteit die wordt bepaald door andere websites die hyperlinks gebruiken om naar jouw website te verwijzen. De website waar je deze verwijzing van krijgt, geeft als het ware waarde door aan jouw website.