"We waren op zoek naar structuur"

Op basis van een tweetal gesprekken waren we er al snel uit om een samenwerking aan te gaan. Aangezien we graag meer ondersteuning zochten voor onze social media kanalen.

Ons probleem was met name dat Waterpas ad hoc berichten deed plaatsen, er zat geen structuur in, geen gedachten achter het plaatsen van berichten, de opmaak was “amateuristisch”, tekstueel was er vaak het een en ander mis. De samenwerking is erg prettig, er is een duidelijke visie opgesteld (4 weken traject), er is een agenda opgemaakt voor de diverse items/publicaties, er zijn redactie vergaderingen waarin we nieuwe items bespreken, tekstueel berichten doornemen, elke donderdag posten en het opmaken van statistieken over de bekeken berichten.

De lijnen zijn lekker kort met Pim, Esther of Britta. Er is een mooi wisselwerking tussen Esther en mij, we houden elkaar scherp. Door de duidelijke structuur en vaste dag van posten is er een duidelijke verbetering zichtbaar in de herkenbaarheid van product Waterpas en het aantal nieuwe volgers.

Paul Hardy, Waterpas